Pismo Bay

29 september 2017 - Carmel-by-the-Sea, California, Verenigde Staten

Na het inkopen bij Wallmart, mountainbikes gekocht, zijn we afgereisd naar Point Mugu. Dankzij een verkeerd ingetoetste route op de Tomtom, kwamen we op een heel mooi slingerweggetje. Blij dat de camper stuurbekrachtiging heeft.

Point Mugu is een strand naast de drukke highway 101, de hele dag, en nacht, razen voertuigen voorbij. Op het strand mag je kamperen, mooi.

Wij stonden tussen types die trots zijn dat ze Amerikaan zijn, gelet op de knoeperd van een Amerikaanse vlag. In de ochtend kwam er een groep dolfijnen langs om te kijken of wij goed geslapen hadden.

Via Los Alamos zijn wij doorgereisd naar Pismo Bay, een mooie camping, deels tussen de bomen en de Highway 101 op steenworp-afstand. We vermaken ons goed, goede rockmuziek-zenders, mooi weer, bier en wijn. Wat wil een mens nog meer?

1. Mireille van kessel:
    30 september 2017
    Wat leuk zo'n eerste impressie. Ruimte zat inderdaad in de camper. Leuk!
  2. Carla:
    30 september 2017
    werk is vergeten,vakantie is al een paar dagen rijdend. Jullie vervoer is riant,wel een knoepert rijd hij lekker? Vermaken jullie je maar en geniet er van
  3. Carla:
    30 september 2017
    Wat een rot leven he.dit vergeet je nooit meer, wat een ervaring,mooie fotos