Van Anza Borrego naar Annaheim

29 oktober 2017 - Anaheim, California, Verenigde Staten

De nacht was warm en plakkerig, wat een groot verschil met Yosemity en Rancheria enkele weken geleden. Wij prevereren warmte boven koude. We gaan op weg, verlaten de inmense stilte en gaan de drukte opzoeken van Anaheim. Daar woont namelijk Mickey Mouse en zijn vriendjes. We zouden eerst naar San Diego gaan maar dan zouden we pas maandagmiddag in Anaheim zijn, we besloten om een dag eerder naar Anaheim te gaan en San Diego over te slaan. Onderweg komen we in een stadje die op een groot veld Helloween activiteiten hebben. Tussen de paarden en pompoenen is een groot maisveld waarin zij een doolhof hebben gemaakt. Erg leuk gedaan, verdwalen en weg kwijt raken is onze specialiteit deze vakantie. Maar ziet, na een kleine 3 kwartier zijn we bij de uitgang. Dit zonder valspelen wat Amerikaanse moeders met hun kroost wel doen. We reizen verder en hoe dichter we bij Anaheim komen, des te drukker wordt het. Dikke files en opstoppingen maar uiteindelijk om 15:30 uur zijn we in de achteruin van Disneyland (reclameslogan van deze camping). Het verkeer van Los Angeles is duidelijk hoorbaar, was ook te verwachten. Morgenochtend om 09:00 gaan de hekken open en gaan we ons weer klein voelen. It's a small world afterall.

1. Carla:
    31 oktober 2017
    vermaak je maar goed in Disneyland