Van Page naar Grand Canyon

22 oktober 2017 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

We zijn vanochtend vertrokken uit Page en maken de rit naar Grand Canyon. Onderweg toch nog even langs de Horseshoe Bend, was door de ochtendzon een heel ander aanblik. Daarna over golvende wegen naar het Zuiden. Bij de eerste de beste plek bij de Grand Canyon zagen we een inmens groot gat. Doordat het een beetje hei-ig is, is het zicht niet super. We kijken met gemengde gevoelens; dit is mooi, maar we hebben onderweg ook zoveel moois gezien dat het moelijk te kwalificeren is. Bij de aankomst op de camping werden we opgewacht door 4 grote herten die tussen de campers zaten te schuilen onder de boompjes. Met de fiets even een korte toertje gemaakt en daarna de helicopter voor maandag gereserveerd. Op advies, hebben we gegeten bij Yippee-Ei-O, dat doen we zeker geen tweede keer. De fooi zat bij de rekening inbegrepen zodat het personeel ook helemaal geen motivatie heeft om vrolijk te zijn danwel service-gericht. Wij genieten juist dan dubbel door de boel een beetje op te fokken. 's Nachts een wonderschone sterrenhemel gezien, helaas weer niet gelukt deze te fotograferen, wel in het pikkedonker mijn knie kapot gestoten en in het Nederlands even aangegeven dat dit niet prettig was.

1. Miranda:
    23 oktober 2017