Yosemite 2

7 oktober 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Het was koud vannacht, heel koud! 's Nachts hoorden wij een vrachtwagen opstarten, later realiseerden wij ons dat het de kachel van onze camper was die automatisch aansprong om de camper vorstvrij te houden. Dat deed ie die nacht meerdere malen. De volgende ochten zagen we ander campinggasten heel sneu en verkleumd bezig om vuurtjes te stoken. Een hoop gasten slapen in tentjes, knettergek.

In de ochtend zijn we onze eerste trail gaan lopen. Op naar de sequoiabomen. De tocht was nogal kort, we verlengden 'm zelf door verder te gaan san de andere toeristen. Onderweg een witkopspecht bekeken hoe hij torretjes onder boomschors vandaan trommelt met zijn koppie. Bij de terugweg een eekhoorn gezien diel welwillend pseere voir de camera, schattig. Het beestje was bezig om een dennenappel te slopen voor zijn wintervoorraad.

In de middag, hout verzameld door te pikken bij de buren en wat takken weg te halen wat misschien niet mocht. De avond was wederom heel koud, not funny!