Van Capitol Reef naar Moab

15 oktober 2017 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Allemachtig, wat was het (alweer) koud vannacht. De kachel die zo vrolijk loeit, stond in vorstbeveiligingstand, het ding ging om de 45 minuten aan. Was een onrustige nacht dus. Volgens de campeer-meesteres was het in tijden niet zo koud geweest in deze periode. We hebben hartelijk afscheid genomen van haar en haar perfecte camping, schoon en rustig. De reis naar Moab leidde door Capitol Reef, ook voor de tweede keer adembenemend als je er doorheen rijdt. Daarna begon het grote niets, echt niets. Het leek wel de videoclip van Talking Heads, "The road to nowhere". Toen we vlakbij Moab kwamen, zagen we een grote stoet auto's de plaats verlaten, het is immers zondag. Maandag moet er weer gewerkt worden. De camping was vlot gevonden, f*ck, direct aan de drukke Highway 191. Het is razend druk met grote, dikke trucks die op deze doorgaande weg hun goederen transporteren. Daarnaast rijden crossmotoren, zandbuggy's en grote pick-up trucks met grote knalpijpen. Onze camper staat het dichtst bij deze weg, direct bij de office waar een ieder zich moet melden. Kan een lawaaiige nacht worden, we gaan het meemaken. We hebben wel supersnel internet en een strakblauwe lucht, het is dus niet allemaal kommer en kwel. Geen foto's..... van niets kun je geen foto maken.

Morgen gaan we arches (rotsbogen) bezoeken, ik hoop op mooie plaatjes.